یہ وظیفہ اللہ کے ہاں بہت طاقت والا ہے




یہ وظیفہ اللہ کے ہاں بہت ہی زیادہ طاقت والا ہے.  اللہ سے دعا ہے کہ اے ہمارے مالک ہمیں ما نگنے کا سلیقہ نہیں آ تا پھر بھی روز ہاتھ پھیلائے اس یقین کے ساتھ تجھ سے مانگتے ہیں کہ تیرے سوا ہماری دعاؤں کو قبول کر نے والا کوئی نہیں ۔

اے ہمارے رب ہماری حاجتوں کو پورا کر دے ۔ آ مین۔ آج میں آپ کے پیشِ نظر ایک راز کا وظیفہ بیان کر نے جا رہا ہوں جس کو پڑ ھتے ہی دولت کی ایسی بارش بر سائے گا کہ رزق کے سیلا ب اُمنڈ پڑ یں گے آج کل اکثریت کا ایسا ذہن بن چکا ہے یا حالات نے انہیں مجبور کر دیا ہے کہ وہ زیادہ سے زیادہ مال و دولت جمع کرنے کی فکر میں لگے ہوئے ہیں ۔ صبح اُٹھنے سے لے کر رات کو بستر پر جانے تک انہیں ہر لمحہ یہی پر یشانی رہتی ہے کہ کسی نہ کسی طرح زیادہ سے زیادہ پیسہ ہاتھوں میں آ جائے اپنے لیے دنیاوی آسائشیں اور سہو لیات فراہم ہو جائیں ۔ یعنی دنیا وی آ رام کے لیے ہر طرح کے وسائل اس کے ہاتھ میں آ جائیں و ہ حلال اور حرام کی تمیز بھول جا تا ہے اور وہ چاہتا ہے کہ بس اس کے پاس ہی پیسہ آ جائے۔ رسول ِ کریم آ قا دو جہاں حضرت محمد ﷺ نے فر ما یا کہ جو شخص استغفار کو لازمی پکڑ لیتا ہے تو اللہ اس کے لیے تنگی سے نکلنے کا راستہ بنا دیتا ہے۔

آپ بھی استغفار کا ورد کر تے رہا کر یں اور آ ج ہی اس وظیفے پر عمل کر یں اور اس کا معجزہ اپنی آ نکھوں سے دیکھیں۔ عمل اور ضروری ہدایات یہ وظیفہ آپ نے نمازِ کے بعد کرنا ہے سو بار استغفار اور تین مر تبہ دُرودِ پاک پڑ ھنا ہے آخر میں اللہ پاک سے دُ عا ما نگنی ہے اس عمل کو سات روز تک کر نا ہے۔ ان شاء اللہ اللہ کے حکم سے آپ کے گھر دولت کی ایسی بر سات ہو گی کہ رزق کے سیلاب اُمنڈ آ ئیں گے اللہ آپ کو اتنا رزق عطا کر ے گا کہ آپ کو کبھی کسی چیز کی ضرورت نہ پڑ ے گی دولت کے طوفان آپ کے گھر کا رخ کر لیں گے اللہ ہم سب کو ہماری اوقات کے مطا بق نہیں بلکہ اپنی شان کے مطابق نعمتیں عطا فر ما ئے ۔ وظیفہ کر نے سے پہلے کچھ نہ کچھ صدقہ و خیرات کر لیا کر یں۔ جزاک اللہ۔

اپنا تبصرہ بھیجیں