Home » حیاء کی خوشبو – لبنیٰ اسد
افسانے

حیاء کی خوشبو – لبنیٰ اسد

یوں تو ماریہ کو مخلوط محفلوں میں جانا ہمیشہ سے ہی برا محسوس ہوتا تھا مگر چاہے رشتہ دار ہوں،عزیزواقارب یا محلے والے سب اسی طرح اپنی تقریبات کرنے والے چار رونا چار جانا ہی پڑتا۔ مگر اللہ تعالیٰ دلوں کے حال اور نیتوں سے بخوبی واقف ہوتا ہےاور جس کی نیت اپنے رب کے احکامات ماننے کے لیے خالص ہوتی ہے .
اللہ اسکی ہر طرح سے مدد ضرور کرتا ہے ۔ ماریہ نے جب سے قرآن کی تفسیر مکمل کی تھی ، اس کو بار بار یہی خیال آتا کہ قرآن میں تو پردے کا حکم ہے اور میں تو اسطرح سے پردہ نہیں کرتی ……… جیسا اللہ نے قرآن میں حکم دیا ہے . اب جب بھی کہیں جانا ہوتا خاص کر شادی بیاہ کی تقریبات میں ماریہ کا دل بہت کڑھتا کیونکہ زمانہ جدید کے فیشن کے مطابق مخلوط محفلوں کے ساتھ گانا بجانا اور سونے پہ سہاگہ ……. ڈانس پارٹیز بھی رواج پارہی ہیں . اب تو اس کو یہ سب بہت برا لگتا . جب سے سورہ نور میں رب کریم کے احکامات پڑھے تھے ۔ اس کے دل ودماغ میں ایک ہی بات گردش کر رہی تھی کہ اب شرعی پردہ کرنا ہے کیونکہ اس کو مخلوط محفلوں میں تیار ہو کر جانا بالکل اچھا نہیں لگتا تھا . مگر یہ خیال بھی آتا کہ لوگ کیا کہیں انھیں کیا ہو اچانک ؟ مگر پھر کافی دنوں کے بعد ماریہ کی بھتیجی عالمہ بن گئی اور اب دونوں پھوپھی بھتیجی نے پردہ شروع کیا کہ مگر اب ماریہ اپنے رب سے عہد کر چکی تھی کہ اب مجھے شرعی پردہ لازمی کرنا ہے .
دنیا والے کچھ بھی کہیں اپنے رب سے بہت دعائیں کیں اور اسی سے مدد مانگی اور اب ماریہ جہاں بھی جاتی ہے . شرعی پردہ کرکے جاتی ہے اور اپنی ذات کو بہت بحفاظت محسوس کرتی ہے کیونکہ حجاب میں مسلم عورت کا تحفظ ہے اور یہی دین کا تقاضا بھی ہے ۔جو سکون اور خوشی اس کو پردہ کرنے کے بعد ملی پہلے کبھی نہیں ملی ۔
حیا کی خوشبو گلاب میں ہے
سکون کتنا حجاب میں ہے

درد میں سانجھی ساتھ نہیں

درد میں سانجھی ساتھ نہیں آنکھوں میں ویرانی تھی دل بھی میرا شانت نہیں اجلے دن میں نا کھیلی تھی گھور اندھیری رات میں بھی حصہ میں جس کے آتی تھی وہ شاہ میں گدا کہلاتی تھی آنسو پی کے جیتی تھی ذلت کا نشانہ بنتی تھی یا خاک میں زندہ رلتی تھی ہرس و ہوس کا سمبل تھی یا اینٹوں میں چن دی جاتی تھی چند ٹکوں میں بکتی تھی آہ میری بے مایہ تھی سوکھے لبوں پہ مچلتی تھی

威而鋼

以前服用威而鋼,但有效時間僅僅只有4小時,對於在常年在高原的我來說,時間有點太短,所以會考慮犀利士。

  • 犀利士(Cialis),學名他達拉非

犀利士購買

與其他五花八門的壯陽技巧相比,犀利士能在40分鐘內解決性功能勃起障礙問題,並藥效持續36小時。這效果只有犀利士能做到,因為醫療級手術複雜,不可逆,存在安全隱患;植入假體和壓力泵等,使用不便,且有病變的可能。