وہ ملک جس کا کرونا بھی کچھ نہ بگاڑ سکا –




ہیلسنکی: آپ کو یہ جان کر حیرت ہوگی کہ جہاں ایک طرف کرونا کی ہلاکت خیز عالم گیر وبا نے 219 ممالک میں بے پناہ تباہی مچائی، وہاں یہ ان ممالک پر کچھ خاص اثر نہ کر سکی ہے جو عالمی انڈیکس میں خوش ترین ممالک میں سر فہرست ہیں۔

اور اس فہرست میں یعنی دنیا کے خوش ترین ممالک میں فِن لینڈ پہلے نمبر پر براجمان ملک ہے اسی لیے کرونا وائرس بھی فن لینڈ کا کچھ نہ بگاڑ سکا، یہ دیکھا گیا ہے کہ کرونا وائرس کی وبا خوش رہنے والے ممالک کو بہت کم متاثر کر پائی ہے اور فِن لینڈ مسلسل چوتھی بار اس فہرست میں سب سے اوپر ہے۔

غیر ملکی میڈیا کے مطابق اقوام متحدہ کے مالی تعاون سے سالانہ رپورٹس تیار کرنے والے ایک ادارے انالیٹکس ریسرچر گیلپ نے ’ورلڈ ہیپی نِس رپورٹ‘ میں کہا گیا ہے کہ دنیا کے 149 ممالک کی اس حوالے سے درجہ بندی وہاں بسنے والوں لوگوں کی آمدن، صحت مند زندگی، مشکل وقت میں سہارا ملنے کی توقع، فراخ دلی، آزادی اور اعتماد جیسے عناصر کی کسوٹی پر پرکھنے کے بعد کی گئی۔

دس خوش ترین ممالک

اس فہرست میں یورپی ممالک بدستور نمایاں رہے ہیں، پہلے نمبر پر فن لینڈ، دوسرے نمبر پر ڈنمارک، تیسرے نمبر پر سوئٹزرلینڈ، چوتھے پر آئس لینڈ اور پانچویں پر نیدرلینڈز براجمان ہے۔

چھٹے پر ناروے ہے، ساتویں نمبر پر سویڈن براجمان ہے، آٹھویں نمبر پر لکسمبرگ ہے، نویں پر نیوزی لینڈ جب کہ دسویں نمبر ہے آسٹریا خوش ترین ممالک میں سر فہرست ہے۔ نیوزی لینڈ دسویں سے نویں پر آیا ہے، اور یہ واحد غیر یورپی ملک ہے جو ٹاپ ٹین میں شامل ہے۔

افریقی ممالک لیوسوتھو، بوٹسوانا، روانڈا اور زمبابوے اس فہرست کے نچلے حصے میں ہیں، لیکن پھر بھی افغانستان سے آگے ہیں جس کو دنیا میں سال کا ناخوش ترین ملک قرار دیا گیا۔

جب اس سال کے ڈیٹا کا پچھلے برسوں کے ڈیٹا سے موازنہ کیا گیا تو معلوم ہوا کہ کرونا وبا کی وجہ سے تیسری دنیا کے ممالک میں یہ فرق پڑا ہے کہ وہاں منفی جذبات میں اضافہ ہوا۔

واضح رہے کہ اس تحقیق کے لیے ادارے نے 149 ممالک کے شہریوں سے پوچھا تھا کہ وہ بتائیں کہ وہ کتنے خوش ہیں۔گزشتہ برس کے مقابلے میں متعدد ایسے ایشیائی ممالک ہیں جن کی درجہ بندی میں بہتری دیکھنے میں آئی، چین اس فہرست میں 94 سے 84 نمبر آ گیا ہے، برطانیہ کی درجہ بندی اس سال متاثر ہوئی، وہ 13 ویں نمبر سے گر کر 17 ویں پر چلا گیا۔

رپورٹ کے مصنفین کا کہنا ہے کہ باہمی اعتماد کے پیمانے پر 55 لاکھ آبادی والا یہ یورپی ملک فن لینڈ سرفہرست ہے جس نے وبا کے دوران لوگوں کی زندگیاں اور روزگار بچانے میں بڑی مدد کی۔

Comments

اپنا تبصرہ بھیجیں