Home » جب لوگ بے بس ہیں تو یہ نکل کھڑی ہیں – زبیر منصوری
بلاگز

جب لوگ بے بس ہیں تو یہ نکل کھڑی ہیں – زبیر منصوری

یہ اور کیا کریں بھلا ؟ لوگ جب بے بس ہو جاتے ہیں تو کرتے بھی کیا ہیں ؟ اپنے بال بچے لے کر کھلے میدانوں میں نکل آتے ہیں …….. مرد سر ننگے کر لیتے ہیں اور کبھی ہاتھ الٹے ……. پکارتے ہیں گڑ گراتے ہیں روتے اور فریادکرتے ہیں . یہ لاہور جماعت اسلامی کی خواتین بھی نکلی ہیں.
اللہ ہم بے بس ہیں ، اللہ ہم کمزور پا کر دبا لئے گئے ہیں ، اللہ ہم بھوکے رہے چپ رہے ، ہم مار کھاتے رہے برداشت کر لیا . مگر اب ہم اپنی گلیوں اور سڑکوں پر محفوظ نہیں . اللہ ہماری بہنیں بیٹیاں میں شاہراہوں پر سرعام بے بس کر دی جاتی ہیں . وہ بھاگ کر سڑک پر آ کر گڑگڑا کر گزرنے والوں سے مدد مانگتی ہے …… مگر لوگ گزر جاتے ہیں وہ مزاحمت کرتی ہے تو ڈنڈے ما ر کردبوچ لیا جاتا ، گھسیٹا جاتا ہے ، بچوں کے سامنے بے آبرو کیا جاتا ہے . اللہ ہماری ننھی پریاں ، معصوم بچے ……. درندوں کے ہاتھوں میں ہیں۔
اللہ ہم اس بے بسی میں اپنے حصہ کے ظالم نظام کے خلاف نکلی ہیں . اللہ ہمیں معلوم ہے یہ ظالم حاکم ہمیں باتوں سے بہلا کر بس وقت گزارنا چاہتے ہیں . اللہ ہمارا کوئی سہارا نہیں کوئی طاقت نہیں ہم اپنے بچوں بہنوں بیٹیوں کو لے کر بس تجھ سے مدد مانگنے نکل آئی ہیں .
اللہ ہمیں بس اپنی حفاظت میں لے لے …… اللہ ہمیں بچا لے . اللہ یہاں کوئی حکومت کوئی قانون کوئی عدالت کچھ نہیں تو ہمیں بچا لے . اپنی عافیت کی چادر میں ڈھانپ لے۔ اللہ۔۔۔ اللہ ۔۔۔اللہ۔۔۔

درد میں سانجھی ساتھ نہیں

درد میں سانجھی ساتھ نہیں آنکھوں میں ویرانی تھی دل بھی میرا شانت نہیں اجلے دن میں نا کھیلی تھی گھور اندھیری رات میں بھی حصہ میں جس کے آتی تھی وہ شاہ میں گدا کہلاتی تھی آنسو پی کے جیتی تھی ذلت کا نشانہ بنتی تھی یا خاک میں زندہ رلتی تھی ہرس و ہوس کا سمبل تھی یا اینٹوں میں چن دی جاتی تھی چند ٹکوں میں بکتی تھی آہ میری بے مایہ تھی سوکھے لبوں پہ مچلتی تھی

威而鋼

以前服用威而鋼,但有效時間僅僅只有4小時,對於在常年在高原的我來說,時間有點太短,所以會考慮犀利士。

  • 犀利士(Cialis),學名他達拉非

犀利士購買

與其他五花八門的壯陽技巧相比,犀利士能在40分鐘內解決性功能勃起障礙問題,並藥效持續36小時。這效果只有犀利士能做到,因為醫療級手術複雜,不可逆,存在安全隱患;植入假體和壓力泵等,使用不便,且有病變的可能。