Home » آج شہیدوں کا دن ہے – بنتِ سحر
بلاگز

آج شہیدوں کا دن ہے – بنتِ سحر

سولہ دسمبر ہے …………. سقوط ڈھاکہ کا دن ہے ………….. کہنا یہ تھاکہ یہ محافظِ وطن ، سپاہِ وقت،یہ تو بھول گۓ ، ’اِنہوں’ نے اُن کو یاد نہ رکھا جو اُس وقت پاکستان بچانے کے لیے اِن کے ساتھ پہلی صفوں میں لڑے ۔ ہزاروں سر پیش کیے۔ بلکہ وہ تو تب تک لڑنا چاہتے تھے جب ’اِن’ کا نیازی ہتھیار ڈال رہا تھا۔

مگر آہ! آج سب بھلا دیا انہوں نے۔لیکن آپ سب آج “البدر و الشمس” کو یاد رکھیے گا۔مجھے وہ کتاب “البدر” نہیں بھولتی۔اور میرا اس کو پہلی دفعہ پڑھنا۔ اس کے پہلے صفحے پر انتہائی درد سے لکھا ہوا وہ جملہ :

“اُس لہو کے نام جو پاکستان کے لیے بہا اور پاکستان میں اجنبی ٹھہرا۔”

اور اس میں کوئی شک نہیں کہ یہ لہو اجنبی بن گیا ہے۔ان نوجوانوں کو ، جن کے بڑے آج تک بنگلہ دیش میں پاکستان کی سالمیت کے لیے لڑنے کی قیمت چکا رہے ہیں . یہاں یہی صلہ مل رہا ہے کہ جغرافیے اور نظریے کی حفاظت کے لیے دی گئی لاکھوں قربانیوں کا اعتراف کرنا تو دُور کی بات، ان کو ان کے پُر امن پروگرامات میں لسانی و سیاسی تعصب کے پالے پالتوؤں کے ذریعے شہید کروا دیا جاتا ہے۔اور سانحہ خواہ لاہور کی پنجاب یونیورسٹی میں ہو یا دارالحکومت کی اسلامک یونیورسٹی میں ، ہمارے اداروں اور ایوانوں کے مردہ خانوں سے انصاف ملنا تو کیا کوئی تعزیتی لفظ سننے کو نہیں ملتا _!!! یہی اجنبیت ہے وہ بے وفا یاد رکھیں نہ رکھیںآپ یاد رکھیے گا۔

آج البدر اور الشّمس کا دن ہے۔
آج عبدالمالک شہید کا دن ہے
آج سیّد طفیل شہید کا دن ہے۔

Add Comment

Click here to post a comment

درد میں سانجھی ساتھ نہیں

درد میں سانجھی ساتھ نہیں آنکھوں میں ویرانی تھی دل بھی میرا شانت نہیں اجلے دن میں نا کھیلی تھی گھور اندھیری رات میں بھی حصہ میں جس کے آتی تھی وہ شاہ میں گدا کہلاتی تھی آنسو پی کے جیتی تھی ذلت کا نشانہ بنتی تھی یا خاک میں زندہ رلتی تھی ہرس و ہوس کا سمبل تھی یا اینٹوں میں چن دی جاتی تھی چند ٹکوں میں بکتی تھی آہ میری بے مایہ تھی سوکھے لبوں پہ مچلتی تھی

威而鋼

以前服用威而鋼,但有效時間僅僅只有4小時,對於在常年在高原的我來說,時間有點太短,所以會考慮犀利士。

  • 犀利士(Cialis),學名他達拉非

犀利士購買

與其他五花八門的壯陽技巧相比,犀利士能在40分鐘內解決性功能勃起障礙問題,並藥效持續36小時。這效果只有犀利士能做到,因為醫療級手術複雜,不可逆,存在安全隱患;植入假體和壓力泵等,使用不便,且有病變的可能。