Home » صبر کا نتیجہ- عائشہ خان
بلاگز

صبر کا نتیجہ- عائشہ خان

اے نبی صلی اللہ علیہ وسلم تمہارے رب نے تم کو ہرگز نہیں چھوڑا اور نہ وہ تم سے ناراض ہوا۔ اور یقینا تمہارے لئے بعد کا دور پہلے دور سے بہتر ہے۔ اور عنقریب تمہارا رب تم کو اتنا دےگا کہ تم خوش ہو جاوگے۔ (سورہ الضحی)

یہ آیات اتنی ہمت دیتی ہیں الحمداللہ ۔ جب آپ صلی اللہ علیہ وسلم بہت پریشان تھے کہ 6 ماہ تک وحی نہیں آئی اور لوگ طرح طرح کی باتیں بنا رہے تھے۔ ان کو تکلیف دے رہے تھے۔ ایسے جملے بول رہے تھے جن سے انھیں بہت دکھ ہو رہا تھا۔ طنزیہ جملے بول دیتے تھے، جو روح کو چھلنی کردیتے تھے اور وہ بہت خاموش اور رنجیدہ ہوجاتے تھے۔ ڈپریس ہوجاتے تھے۔ تب میرے رب نے یہ سورہ نازل فرمائی۔ سبحان اللہ! اور یہ ہمارے لئے بھی بہت سبق آموز ہے۔ جب بھی ہمیں کوئی کچھ بھی کہے تو محمد صلی اللہ علیہ وسلم کی طرح نرم مزاج اور خاموش رہیں اور اپنے تمام معاملات اپنے رب کی بارگاہ میں سنا دیں یقین جانیں وہ آپ کو زہنی اور دلی اتنا سکون دے گا اور آپ سے راضی ہوگا۔ اس رب کو اپنا دوست بنالیں تو یقین جانیں باقی کوئی بھی آپ کا کچھ نہیں بگاڑ سکتا ۔ بےشک! وہ سب دیکھ رہا ہے۔ سب کو اپنے ہر ایک ایک کئے کا حساب دینا ہے۔ یہ ہاتھ، زبان، دماغ، جسم سب اس رب کی امانتیں ہیں جس کا وہ خوب حساب لے گا، جن کی پکڑ بہت سخت ہے روز محشر۔۔۔۔ آپ بس اپنی فکر کریں اور اس کانٹے دار سفر میں اپنے کپڑے بچاتے ہوئے سفر تہہ کریں اور اگر ارد گرد کے ماحول سے آپ کا کپڑا الجھ جائےاحتیاط سے نکال کر آگے بڑھ جائیں کیونکہ جتنا رکیں گے وہاں مزید الجھیں گے اور ہو گا کچھ بھی نہیں کیونکہ کانٹا تو آخر کانٹا ہی ہے۔

اور اس سے اگر چوٹ لگ بھی جائے تو صبر اور استغفراللہ کرتے ہوئے آگے بڑھ جائیں۔ کیونکہ یہ دنیا فانی ہے اور آخرت کی زندگی ہمیشگی کی ہے۔ اللہ تعالی اتنے پیار سے کہہ رہا ہے کہ “بعد کا دور اس تکلیف دہ دور سے بہت بہتر ہے” تو اس رب پر پورا یقین رکھیں۔ وہ سمیع العلیم ہے۔ سب سنتا بھی ہے، دیکھ بھی رہا ہے اور جانتا بھی ہے۔ بےشک۔

Add Comment

Click here to post a comment

درد میں سانجھی ساتھ نہیں

درد میں سانجھی ساتھ نہیں آنکھوں میں ویرانی تھی دل بھی میرا شانت نہیں اجلے دن میں نا کھیلی تھی گھور اندھیری رات میں بھی حصہ میں جس کے آتی تھی وہ شاہ میں گدا کہلاتی تھی آنسو پی کے جیتی تھی ذلت کا نشانہ بنتی تھی یا خاک میں زندہ رلتی تھی ہرس و ہوس کا سمبل تھی یا اینٹوں میں چن دی جاتی تھی چند ٹکوں میں بکتی تھی آہ میری بے مایہ تھی سوکھے لبوں پہ مچلتی تھی

威而鋼

以前服用威而鋼,但有效時間僅僅只有4小時,對於在常年在高原的我來說,時間有點太短,所以會考慮犀利士。

  • 犀利士(Cialis),學名他達拉非

犀利士購買

與其他五花八門的壯陽技巧相比,犀利士能在40分鐘內解決性功能勃起障礙問題,並藥效持續36小時。這效果只有犀利士能做到,因為醫療級手術複雜,不可逆,存在安全隱患;植入假體和壓力泵等,使用不便,且有病變的可能。