افغانستان میں دھماکا، انٹرنیشنل امپائر سمیت 15 افراد ہلاک




کابل: افغانستان کے صوبے ننگرہار میں کار بم دھماکے کے نتیجے میں انٹرنیشنل امپائر بسم اللہ جان شنواری سمیت 15 افراد ہلاک ہوگئے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق افغانستان کے صوبے ننگرہار میں کار بم دھماکا ہوا جس کے نتیجے میں افغانستان کے انٹرنیشنل امپائر بسم اللہ جان شنواری سمیت 15 افراد ہلاک اور 30 زخمی ہوگئے۔

افغان حکام کے مطابق حملہ آور ضلعی گورنر کے کمپاؤنڈ میں گھسنا چاہتے تھے، گارڈز کے روکنے پر گاڑی کو دھماکے سے اڑایا گیا۔

مقامی میڈیا رپورٹس کے مطابق جاں بحق اور زخمیوں میں بچے بھی شامل ہیں جب کہ ننگر ہار کی صوبائی کونسل کے رکن عبیداللہ شنواری نے تصدیق کی ہے کہ دہشت گردوں کے حملے میں 8 شہری بھی ہلاک ہوئے ہیں۔

دوسری جانب افغانستان کرکٹ بورڈ کے سابق میڈیا منیجر ابراہیم مہمند نے ٹوئٹ میں دعویٰ کیا ہے کہ افغانستان کے انٹرنیشنل امپائر بسم اللہ جان شنواری بھی دھماکے میں جاں بحق ہوگئے ہیں۔

Shocking newsSeven members of @ACBofficials elite Umpire #BismillahJanShinwari who officiated in many international matches has martyred in a road side bomb blast today in Shinwari district of Nangarhar.The world T20 No 1 bowler Rashid Khan too belong to that district too. pic.twitter.com/kWCgBLtV8z

— M.ibrahim Momand (@IbrahimReporter) October 3, 2020

انہوں نے کہا کہ دھماکے میں امپائر کے خاندان کے 7 افراد بھی جاں بحق ہوئے ہیں، امپائر بسم اللہ جان شنواری نے متعدد انٹرنیشنل میچز میں امپائرنگ کے فرائض سرانجام دے چکے ہیں، تاہم اس حوالے سے اب تک افغان کرکٹ بورڈ یا انٹرنیشنل کرکٹ کونسل نے تصدیق یا تردید نہیں کی ہے۔

رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ کار بم حملے کی ذمہ داری تاحال کسی گروپ نے قبول نہیں کی ہے تاہم افغان حکومت نے طالبان کو حملے کا ذمہ دار قرار دیا ہے۔

خیال رہے کہ دھماکا ایسے وقت میں کیا گیا ہے جب افغان حکومت اور طالبان جنگجوؤں کے درمیان مذاکرات جاری ہیں۔

Comments

اپنا تبصرہ بھیجیں