Saudi Arabia allows resumption of Umrah amid strict COVID-19 SOPs




کورونا وائرس کے باعث ویران اللہ کا گھر خانہ کعبہ پھر آباد ہوگیا،کورونا پروٹوکول اور ایس اوپیز پرعمل درآمد کرتے ہوئے عمرہ کے مناسک کی ادائیگی کا آغاز کردیا گیا ہے۔

سعودی حکومت نے کورونا کیسز میں اضافے کے بعد خانہ کعبہ اور مسجد حرام کے دروازے عمرہ زائرین پر بند کردیے تھے تاہم کورونا ایس او پیز کے پروٹوکول پر عمل کراتے ہوئے عمرہ کے مناسک کی ادائی کا آغاز کردیا گیا ہےجبکہ مسجد حرام کے دروازے بھی زائرین کےلیے کھول دیے گئے ہیں۔

حرمین شریفین کی جانب سے جاری کردہ ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ اندورن ملک سے عازمین عمرہ قافلوں کی شکل میں مسجد حرام پہنچنا شروع ہو گئے ہیں۔

انہوں بتایا کہ  طواف کے لیے دن میں 6 اوقات مقرر کیے گئے ہیں، پہلے مرحلے میں صرف 30 فیصد عمرہ زائرین کو اجازت دی گئی جس میں 6 ہزار فرزندان توحید عمرہ کے فرائض انجام دیے۔

یاد رہے کہ گزشتہ ہفتے سے سعودی عرب سے عمرہ زائرین کے قافلوں کی آمد کا سلسلہ جاری ہے، عمرہ زائرین کو ٹرانسپورٹ کی سہولت کے لیے 200 بسیں تیار کی گئی ہیں، ایک بس میں معتمرین کو 4 صفوں میں ایک سیٹ چھوٹ کر ایک پر بیٹھنے کی اجازت ہے، اسی طرح ایک بس میں صرف 20 عازمین عمرہ کو سوار ہونے کی اجازت ہوگی۔

اپنا تبصرہ بھیجیں