معروف شاعر نے کرونا کو شکست دے دی –




نئی دہلی: مشاعروں کے مشہور شاعر منظر بھوپالی نے عالمی وبا کرونا کو شکست دے دی ہے۔ 

بین الاقوامی میڈیا رپورٹ کے مطابق ممتاز عالمی شاعر منظر بھوپالی کرونا کو شکست دینے کے بعد اسپتال سے ڈسچارج کردئیے گئے ہیں، منظر بھوپالی کو تیئس اکتوبر کرونا کی رپورٹ مثبت آنے پر بھوپال کے نجی اسپتال میں داخل کیا گیا تھا۔

منظر بھوپالی کی پہلی رپورٹ کرو نا پازیٹو آنے کے بعد جب دوسری رپورٹ بھی پازیٹو آئی ، تو ان کے مداحوں میں تشویش پیدا ہوئی، مگر منظر بھوپالی خود بھی حوصلہ نہیں ہارے اور اسپتال سے اپنے مداحوں سے حوصلہ رکھنے اور ان کے حق میں دعا کرنے کی اپیل کرتے رہے۔

معروف شاعر کی کرونا رپورٹ مثبت آنے کے بعد نہ صرف ہندوستان بلکہ بیرون ملک میں بھی ان کی صحت یابی کے لئےخصوصی دعا کا اہتمام کیا گیا تھا۔

منظر بھوپالی نے نوجوانی میں ہی مشاعرہ میں دلچسپی لینی شروع کردی، 17 برس کی عمر میں انہوں نے پہلی دفعہ مشاعرہ میں اپنا کلام پڑھا۔ ان کا پیدائشی نام سیر علی رضا ہے مگر دنیائے شعر و ادب میں وہ منظر بھوپالی کے نام سے مشہور ہیں، ان کا کیرئر تین دہائیوں پر محیط ہے، اس دوران میں انہوں نے تقریباً پانچ براعظموں اور درجنوں ممالک میں اپنے کلام سے سامعین کو محظوظ کیا ہے۔ انہوں اپنا پہلا بین الاقوامی مشاعرہ کراچی، پاکستان میں میں 1987ء میں پڑھاتھا۔

Comments

اپنا تبصرہ بھیجیں