دنیا کے لیے بڑی خبر، ڈونلڈٹرمپ کا اہم اعلان




امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ نے کورونا ویکسین کے حوالے سے دنیا کو بڑی خبر سنا دی۔

ایک جانب جب دنیا بھر میں کورونا کی دوسری لہر کا آغاز ہو چکا ہے تو دوسری جانب تاحال کوویڈ 19 ویکسین کی تیاریوں سے متعلق آئے روز نئے دعوے سامنے آ رہے ہیں۔

خود امریکی کمپنیاں اور صدر ٹرمپ سب سے پہلے مستند، مؤثر اور محفوظ ویکیسن مارکیٹ میں لانے کے لیے بارہا یقین دہانیاں کروا چکے ہیں۔

STOCK MARKET UP BIG, VACCINE COMING SOON. REPORT 90% EFFECTIVE. SUCH GREAT NEWS!

— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) November 9, 2020

اب امریکی صدر نے ایک بار پھر ویکیسن کے حوالے سے کہا ہے کہ دنیاکےلیےبڑی خبر ہے۔ڈونلڈٹرمپ نے ٹوئٹ میں لکھا کہ کوروناسےبچاؤکی ویکسین کی کامیابی دنیاکیلئےبڑی خبرہے، کوروناسےبچاؤکی نئی آنےوالی ویکسین کے 90 فیصد مثبت نتائج آئے۔

ساتھ ہی صدر ٹرمپ نے لکھا کہ اسٹاک مارکیٹ میں آج بہت تیزی آئی ہے۔

تاریخی دن : امریکی کورونا ویکسین کے مثبت نتائج آنا شروع

امریکی فارما کمپنی فائزر نے دعویٰ کیا ہے کہ اس نے کورونا ویکسین کے فیزتھری کا کامیاب تجربہ کیا ہے جس کے90فیصد مؤثر نتائج سامنے آئے ہیں۔

اس حوالے سے سی ای او امریکی فارما کمپنی فائزر البرٹ برلا کا کہنا ہے کہ آج انسانی تاریخ اور سائنس کیلئے بہت بڑا دن ہے۔فارما کمپنی فائزر کے کورونا ویکسین کے فیزتھری میں90فیصد مؤثر نتائج آئے ہیں، فائزر جرمنی کی کمپنی بائیواینٹیک کےساتھ مل کر کورونا ویکسین کی تیاری میں مصروف عمل ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ ماہ امریکا کی دواساز کمپنی فائزر کے سی ای اوالبرٹ برلا نے کہا تھا کہ اکتوبر کے آخر تک پتہ چل جائے گا کہ ویکسین مؤثر ہے یا نہیں اور اگر یہ مؤثر ثابت ہوتی ہے تو دسمبر تک یہ امریکہ میں تقسیم ہوسکتی ہے۔

البرٹ بورلا کا کہنا تھا کہ ویکسین کا محفوظ اور مؤثر ہونا ضروری ہے، اور اس کی تیاری مستقل بنیادوں پر اعلیٰ ترین معیارات کے۔تحت ہونی چاہیے، ہم رواں ماہ کے آخر تک جان سکیں گے کہ آیا یہ ویکسین مؤثر ہے یا نہیں۔

Comments

اپنا تبصرہ بھیجیں