پیدل چلنے والوں پر گاڑی چڑھ ڈوری ، 2 افراد ہلاک –




میونخ: جرمنی میں افسوسناک واقعہ پیش آیا ہے، جہاں پیدل چلنے والے افراد پر تیز رفتار گاڑی چڑھ ڈوری ہے۔

بین الاقوامی میڈیا رپورٹ کے مطابق واقعہ جرمنی کے شہر ٹریر میں پیش آیا ہے، واقعے کے فوری بعد پولیس نے کار ڈرائیور کو گرفتار کرلیا ہے۔

ٹریر شہر کے میئر نے جائے حادثے پر پہنچنے کے بعد میڈیا کو دئیے گئے بیان میں بتایا کہ اس دلخراش واقعے میں دو افراد ہلاک جبکہ پندرہ زخمی ہوئے ہیں، فوری طور پر حادثے کی وجوہات معلوم نہیں ہوسکی ہیں۔

BREAKING – Car plows through pedestrians in the German city of Trier, at least 2 dead, 10 injured. The police rammed the car and arrested the driver.pic.twitter.com/oQHM83arwv

— Disclose.tv 🚨 (@disclosetv) December 1, 2020

ٹریئر پولیس کی جانب سے جاری ابتدائی بیان میں کہا گیا ہے کہ یہ حادثہ تھا یا اس کا محرک کچھ اور ہے، واقعے پر فوری طور پر تبصرہ نہیں کرسکتے۔

دوسری جانب سوشل میڈیا پر وائرل ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ واقعے کے فوری بعد پولیس نے کار سوار کو گرفتار کرتے ہوئے اسے زمین پر لٹا رکھا ہے۔

ٹریئر کے مقامی اخبار نے ایک عینی شاہد کے حوالے سے بتایا کہ ایک گہری سرمئی رنگ کی گاڑی تیز رفتاری کے چلاتے ہوئے آیا اور پیدل چلنے والے افراد کو ہوا میں پھینک دیا، واقعے کے بعد ہیلی کاپٹر نے پورے علاقے کو گھیرے میں لے لیا تھا۔

Comments

اپنا تبصرہ بھیجیں