Home » ترکی کا یونان پر شدت پسند گروپوں کی مدد کرنے کا الزام
حالات حاضرہ

ترکی کا یونان پر شدت پسند گروپوں کی مدد کرنے کا الزام

ہفتہ 10 اپریل 2021 17:53

یونان کی وزارت اطلاعات و نشریات میں چند دن قبل ترکی پر بحیرہ روم میں کشیدگی بڑھانے کا الزام عائد کیا تھا۔ (فوٹو: اے ایف پی)

ترکی نے یونان پر شدت پسند گروپوں بشمول کردستان ورکرز پارٹی کی مدد کرنے اور پناہ دینے کا الزام لگایا ہے۔
العربیہ ٹی وی کے مطابق یونان ترکی کے الزامات کی تردید کرتا ہے۔ یونان کا کہنا ہے کہ ترکی خطے میں مزید بے چینی پیدا کررہا ہے اور اس کے امیج کو نقصان پہنچانے کی کوشش کر رہا ہے۔
ترک پریزیڈنسی کے کمیونکیشن ڈیپارٹمنٹ کے سربراہ فحر الدین التان کا ایک ٹویٹ میں کہنا تھا کہ یونان کے ایک مبینہ پناہ گزین کیمپ میں شدت پسند چھپے ہوئے ہیں۔

 
آلتان کا مزید کہنا تھا کہ کہ شدت پسند ایک ایسے وقت میں ترکی کے خلاف خود کش حملوں کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں جب یونان بحیرہ ایجین میں پناہ گزینوں کو مرنے دے رہا ہے۔
آلتان نے اینے ٹویٹ کے ساتھ تین منٹ کے دورانیے پر مشتمل ایک ویڈیو کلپ بھی یہ دکھانے کے لیے لیے شیئر کی کہ کیسے مبینہ طور پر کچھ ممالک شدت پسند گرپوں کی حمایت کرتے ہیں۔
ویڈیو کلپ سے ظاہر ہوتا ہے کہ انقرہ نے نیٹو ممبران بشمول یونان سے اپیل کر رہا ہے کہ وہ شدت پسند تنظیموں کے خلاف ترکی کی تمام کوششوں کی حمایت کریں۔
قبل ازین یونان کی فوج کے چیف آف سٹاف لیفٹننٹ جنرل کونسٹنٹینوس فلوروس نے کہا تھا ترکی کے اقدامات سے خطہ عدم استحکام کا شکار ہو رہا ہے۔
یونان کی وزارت اطلاعات و نشریات میں چند دن قبل ترکی پر بحیرہ روم میں کشیدگی بڑھانے کا الزام عائد کیا تھا۔
 

واپس اوپر جائیں

درد میں سانجھی ساتھ نہیں

درد میں سانجھی ساتھ نہیں آنکھوں میں ویرانی تھی دل بھی میرا شانت نہیں اجلے دن میں نا کھیلی تھی گھور اندھیری رات میں بھی حصہ میں جس کے آتی تھی وہ شاہ میں گدا کہلاتی تھی آنسو پی کے جیتی تھی ذلت کا نشانہ بنتی تھی یا خاک میں زندہ رلتی تھی ہرس و ہوس کا سمبل تھی یا اینٹوں میں چن دی جاتی تھی چند ٹکوں میں بکتی تھی آہ میری بے مایہ تھی سوکھے لبوں پہ مچلتی تھی

威而鋼

以前服用威而鋼,但有效時間僅僅只有4小時,對於在常年在高原的我來說,時間有點太短,所以會考慮犀利士。

  • 犀利士(Cialis),學名他達拉非

犀利士購買

與其他五花八門的壯陽技巧相比,犀利士能在40分鐘內解決性功能勃起障礙問題,並藥效持續36小時。這效果只有犀利士能做到,因為醫療級手術複雜,不可逆,存在安全隱患;植入假體和壓力泵等,使用不便,且有病變的可能。