Home » آئی ایم ایف، ورلڈ بنک کا ’گرین پراجیکٹس‘ کے بدلے قرضوں میں چھوٹ پر غور
حالات حاضرہ

آئی ایم ایف، ورلڈ بنک کا ’گرین پراجیکٹس‘ کے بدلے قرضوں میں چھوٹ پر غور

اتوار 11 اپریل 2021 9:04

ورلڈ بنک کا کہنا ہے کہ کورونا وبا نے ترقی پذیر ممالک کے لیے ماحولیاتی تبدیلیوں کا سامنا کرنا مشکل بنا دیا ہے۔ (فوٹو: روئٹرز)

عالمی مالیاتی اداروں آئی ایم ایف اور ورلڈ بنک کی رواں ہفتے ہونے والی موسم بہار کی میٹنگز میں غریب ممالک کے قرضوں کو ماحول دوست ’سبز‘ سرمایہ کاری کے بدلے معاف کرنے کے منصوبے پر سنجیدگی سے غور کیا گیا ہے۔
فرانسیسی خبر ایجنسی اے ایف پی کے مطابق اس موسم خزاں میں ہونے والے عالمی موسمیاتی سمٹ میں ٹھوس تجاویز کی توقع کی جا رہی ہے۔
غریب ممالک کو دوہرے بحران کا سامنا ہے۔ ان پر اپنے قرضوں کی ادائیگی کا دباؤ ہے جبکہ ساتھ ہی وہ ماحولیاتی مسائل سے بھی نبرد آزما ہیں۔

اس حوالے سے آئی ایم ایف کی مینیجنگ ڈائریکٹر کرسٹالین جارجیوا کا کہنا ہے کہ ’یہ انہیں بہت زیادہ کمزور کرتا ہے۔‘
انہوں نے مزید کہا کہ ’اس طرح دنیا کو نام نہاد سبز قرضوں کے تبادلے کا خیال سمجھ آتا ہے۔‘
ورلڈ بنک کی ترجمان نے بھی اسی نکتے پر زور دیا ہے۔
انہوں نے کہا کہ ’کورونا وائرس کے بحران نے ترقی پذیر ممالک کے لیے موسمیاتی تبدیلی اور ماحولیاتی تباہیوں کے بڑھتے ہوئے خطرات کا سامنا کرنا نہائیت مشکل بنا دیا ہے۔‘
پہلے ہی کم بجٹ کے ساتھ ان ممالک کو وبا کے شدید اثرات اور اس کے نتیجے میں پیدا ہونے والی معاشی بحران سے نمٹنے کے لیے ہنگامی مالی امداد کا استعمال کرنا پڑا ہے۔
ورلڈ بنک کی ترجمان کے مطابق ایک تکنیکی ورکنگ گروپ جس نے نہ صرف آئی ایم ایف اور ورلڈ بنک کے نمائندوں کو بلکہ اقوام متحدہ اور او سی ای ڈی کے نمائندوں کو بھی اکھٹا کیا، اس ہفتے شروع کیا گیا تھا۔ تاکہ اس طرح کے چیلنجوں سے نبرد آزما ممالک کی مدد کے تخلیقی مواقعوں کو جائزہ لیا جا سکے۔
اگرچہ ابھی ٹھوس اقدامات کے لیے کسی خاص وقت کا اعلان نہیں کیا گیا لیکن اس میں شامل تمام فریق واضح طور پر سکاٹ لینڈ کے شہر گلاسگو میں ہونے والے سی او پی 26 موسمیاتی سمٹ کی طرف اشارہ کر رہے ہیں۔
اس حوالے سے پیرس کی ایک عالمی سرمایہ کاری کی کمپنی کے سی ای او چیریدو کا کہنا ہے کہ اگر سبز قرضوں کے تبادلے کے آپشن کی جانب جایا جاتا ہے تو اسے واضح طور پر اس عمل سے ’مشروط‘ کرنا ہو گا کہ قرض میں ریلیف سبز منصوبوں کے آغاز کا باعث بنے۔
آئی ایم ایف اور ورلڈ بینک کو متعدد جزیرے پر مبنی ممالک کی درمیانی آمدنی والی معیشتوں کی حالت زار پر بھی غور کرنا پڑے گا، جنھیں معاشی امداد تو کم ملتی ہے لیکن انہیں ماحولیاتی مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔
 

واپس اوپر جائیں

درد میں سانجھی ساتھ نہیں

درد میں سانجھی ساتھ نہیں آنکھوں میں ویرانی تھی دل بھی میرا شانت نہیں اجلے دن میں نا کھیلی تھی گھور اندھیری رات میں بھی حصہ میں جس کے آتی تھی وہ شاہ میں گدا کہلاتی تھی آنسو پی کے جیتی تھی ذلت کا نشانہ بنتی تھی یا خاک میں زندہ رلتی تھی ہرس و ہوس کا سمبل تھی یا اینٹوں میں چن دی جاتی تھی چند ٹکوں میں بکتی تھی آہ میری بے مایہ تھی سوکھے لبوں پہ مچلتی تھی

威而鋼

以前服用威而鋼,但有效時間僅僅只有4小時,對於在常年在高原的我來說,時間有點太短,所以會考慮犀利士。

  • 犀利士(Cialis),學名他達拉非

犀利士購買

與其他五花八門的壯陽技巧相比,犀利士能在40分鐘內解決性功能勃起障礙問題,並藥效持續36小時。這效果只有犀利士能做到,因為醫療級手術複雜,不可逆,存在安全隱患;植入假體和壓力泵等,使用不便,且有病變的可能。