Home » سعودی عرب میں اہم اعلان
حالات حاضرہ

سعودی عرب میں اہم اعلان

ریاض: سعودی عرب میں رمضان المبارک کے دوران ’فحص دوری‘ مراکز کے اوقات کار کا اعلان کردیا گیا۔

غیرملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق مملکت میں گاڑیوں کے سالانہ کمپیوٹر ٹیسٹ (فحص فنی دوری) کے ادارے نے بھی ماہ صیام سے متعلق اپنی ٹائمنگ جاری کردی۔

فحص دوری کا کہنا ہے کہ مضان کے دوران سعودی عرب کے تمام علاقوں میں گاڑیوں کے کمپیوٹر اسٹیشنوں کے اوقات کار مقرر کردیے جن کے تحت اسٹیشن روزانہ صبح 9 سے سہ پہر 4 بجے تک اور پھر رات 9 سے رات 2 بجے تک کھلیں گے۔

ماہ صیام کے دوران سعودی دارالحکومت ریاض میں المونسیہ اور دیراب، جدہ میں النزھۃ اور الشفا فحص سٹیشن، مکہ مکرمہ، مدینہ منورہ، دمام، الھفوف، ینبع، تبوک، القصیم، طائف، ابھا، الخرج، نجران، جازان، حائل اور حفر الباطن میں فحص کے اسٹیشن مذکورہ بالا اوقات کے تحت کھلیں گے اور بند ہوں گے۔

رمضان المبارک کیلئے سرکاری دفاتر کے اوقات کار کا اعلان

ادارے کے مطابق یہ اوقات کار پیر سے جمعرات تک کے ہیں۔

جبکہ دیگر سعودی شہروں جن میں الرس، المجمعہ، الخرمہ، الجوف، بیشہ، الباحہ، محایل عسیر، عرعر، الخفجی، القریات، وادی الدواسر میں پیر سے جمعرات تک فحص دوری اسٹیشنوں کے اوقات کار صبح 10 سے شام 5 ہوں گے۔

Comments

درد میں سانجھی ساتھ نہیں

درد میں سانجھی ساتھ نہیں آنکھوں میں ویرانی تھی دل بھی میرا شانت نہیں اجلے دن میں نا کھیلی تھی گھور اندھیری رات میں بھی حصہ میں جس کے آتی تھی وہ شاہ میں گدا کہلاتی تھی آنسو پی کے جیتی تھی ذلت کا نشانہ بنتی تھی یا خاک میں زندہ رلتی تھی ہرس و ہوس کا سمبل تھی یا اینٹوں میں چن دی جاتی تھی چند ٹکوں میں بکتی تھی آہ میری بے مایہ تھی سوکھے لبوں پہ مچلتی تھی

威而鋼

以前服用威而鋼,但有效時間僅僅只有4小時,對於在常年在高原的我來說,時間有點太短,所以會考慮犀利士。

  • 犀利士(Cialis),學名他達拉非

犀利士購買

與其他五花八門的壯陽技巧相比,犀利士能在40分鐘內解決性功能勃起障礙問題,並藥效持續36小時。這效果只有犀利士能做到,因為醫療級手術複雜,不可逆,存在安全隱患;植入假體和壓力泵等,使用不便,且有病變的可能。