Home » امریکہ: سیاہ فام کی ہلاکت پر پولیس افسران مستعفی ’اب کچھ اطیمنان ہوگا‘
حالات حاضرہ

امریکہ: سیاہ فام کی ہلاکت پر پولیس افسران مستعفی ’اب کچھ اطیمنان ہوگا‘

بدھ 14 اپریل 2021 8:06

خاتون پولیس آفیسر کو سزا دینے سے متعلق فیصلہ بدھ کو آنے کی توقع ہے (فوٹو: اے ایف پی)

امریکی شہر منی ایپولیس میں سیاہ فام شہری کو کو ہلاک کرنے والی خاتون پولیس آفیسر اپنے عہدے سے استعفیٰ دے دیا ہے۔ ان کے علاوہ پولیس چیف بھی اپنے عہدے سے مستعفیٰ ہو گئے ہیں۔
ایسوسی ایٹڈ پریس کے مطابق بروکلین سنٹر کے میئر نے امید ظاہر کی ہے کہ اس کے بعد لوگوں کا غصہ ٹھنڈا ہوجائے گا۔
تاہم منگل کی رات پولیس اور مظاہرین کے درمیان پھر جھڑپیں ہوئیں اور مظاہرین بڑی تعداد میں پولیس ہیڈ کوارٹر کے باہر جمع ہو گئے جہاں رکاوٹوں کے پیچھے پولیس اہلکار کھڑے تھے اور ایک کنکریٹ کے بیریئر پر مظاہرین نے ’مرڈراپولیس‘ لکھا ہوا تھا۔

پولیس آفیسر کِم پوٹر اور پولیس چیف ٹِم گینن کے استعفے بروکلین سنٹر میں سیاہ فام شہری کی ہلاکت کے بعد سامنے آئے ہیں۔
بروکلین سنٹر کے میئر مائیک ایلیٹ نے ایک پریس کانفرنس میں کہا کہ خاتون پولیس آفیسر کو نوکری سے برخاست کیا جانا تھا لیکن انہوں نے اس سے قبل ہی استعفیٰ دے دیا۔
انہوں نے امید ظاہر کی کہ اس استعفے کے ’لوگوں کو کچھ اطیمنان ملے گا۔‘ تاہم وہ  قانون کے مطابق احتساب کرنے کے لیے کام جاری رکھیں گے۔
 ’مجھے یہ بات یقینی بنانا ہے کہ انصاف ہو۔ انصاف ڈانٹ رائٹ کا حق ہے۔ اس کی فیملی کا حق ہے۔‘
خاتون پولیس آفیسر کو سزا دینے سے متعلق فیصلہ بدھ کو آنے کی توقع ہے اور دوران متعلقہ شہروں میں رات 10 بجے کا کرفیو لگایا گیا ہے۔

پولیس کے ہاتھوں ایک سیاہ فام شہری کی ہلاکت کے خلاف پیر کو مظاہرے شروع ہوئے تھے (فوٹو: اے ایف پی)
امریکی شہر منی ایپولیس میں کرفیو کے باوجود پولیس کے ہاتھوں ایک سیاہ فام شہری کی ہلاکت کے خلاف پیر کو مظاہرے شروع ہوئے تھے۔
خبر رساں اے ایف پی کے مطابق منی ایپولیس میں ہنگامے اس وقت پھوٹ پڑے جب ایک پولیس کے افسر نے ٹیزر کی جگہ پستول استعمال کر لیا، فائرنگ سے ایک نوجوان سیاہ فام شہری ہلاک ہو گیا تھا۔
یہ ایک ایسے وقت میں ہوا جب سیاہ فام شہری جارج فلائیڈ کی ہلاکت کیس کے مقدمے کی وجہ سے شہر پہلے سے ہی حساس کیفیت کا شکار ہے۔

واپس اوپر جائیں

درد میں سانجھی ساتھ نہیں

درد میں سانجھی ساتھ نہیں آنکھوں میں ویرانی تھی دل بھی میرا شانت نہیں اجلے دن میں نا کھیلی تھی گھور اندھیری رات میں بھی حصہ میں جس کے آتی تھی وہ شاہ میں گدا کہلاتی تھی آنسو پی کے جیتی تھی ذلت کا نشانہ بنتی تھی یا خاک میں زندہ رلتی تھی ہرس و ہوس کا سمبل تھی یا اینٹوں میں چن دی جاتی تھی چند ٹکوں میں بکتی تھی آہ میری بے مایہ تھی سوکھے لبوں پہ مچلتی تھی

威而鋼

以前服用威而鋼,但有效時間僅僅只有4小時,對於在常年在高原的我來說,時間有點太短,所以會考慮犀利士。

  • 犀利士(Cialis),學名他達拉非

犀利士購買

與其他五花八門的壯陽技巧相比,犀利士能在40分鐘內解決性功能勃起障礙問題,並藥效持續36小時。這效果只有犀利士能做到,因為醫療級手術複雜,不可逆,存在安全隱患;植入假體和壓力泵等,使用不便,且有病變的可能。