Home » حضرت اسماعیل اور ان کے والد!
اسلامیات

حضرت اسماعیل اور ان کے والد!

اسماعیل علیہ السلام کی والدہ کے انتقال کے بعد ، ابراہیم علیہ السلام  اپنے گھر والوں سے ملنے گئے جس کو وہ زم زم کے قریب چھوڑ گیے تھے۔ جب حضرت ابراہیم علیہ السلام تشریف لائے تو اسماعیل علیہ السلام گھر پر نہیں تھے ، لیکن ان کی اہلیہ تھیں۔ وہ نہیں جانتی تھیں کہ ابراہیم علیہ السلام کون ہیں۔

جب ابراہیم (علیہ السلام) نے اس سے پوچھا کہ وہ کس طرح انتظام کررہے ہیں تو ، اس نے شکایت کرنا شروع کردی کہ زندگی کتنی مشکل ہے اور کتنی خراب ہے۔ ابراہیم (علیہ السلام) نے اس سے کہا کہ وہ اپنے شوہر کو اس کی طرف سے مبارک باد دیں اور اسے گھر سے دروازے کی دہلیز تبدیل کرنے کو کہیں۔ جب اسماعیل علیہ السلام واپس آئے تو اس نے محسوس کیا کہ کچھ غیر معمولی واقع ہوا ہے اور اس نے اپنی اہلیہ سے پوچھا کہ کیا کوئی وہاں گیا ہے۔ پھر اس نے اسے بتایا کہ کیا ہوا ہے اور ابراہیم علیہ السلام نے اس سے کیا کہا تھا۔ اسماعیل علیہ السلام نے اسے بتایا کہ اجنبی اس کا باپ تھا ، اور اس نے اسماعیل کو اس سے طلاق دینے کا حکم دیا تھا۔ حضرت اسماعیل علیہ السلام کو کیسے معلوم تھا کہ ابراہیم علیہ السلام کیا بات کر رہے ہیں؟ دہلیز ایک دروازے یا پھاٹک کی دہلی ہوتی ہے ، یہ وہ حصہ ہوتا ہے جب ایک گھر میں داخل ہوتا ہے۔

اگر دہلیہ سڑی ہوئی ہے تو ، گھر مضبوط نہیں ہے۔ اسماعیل (علٰی علیہ سلام) کی اہلیہ اپنے زہنی اور شکایت کرنے والے طریقوں کی وجہ سے بوسیدہ دروازہ تھی۔ اگر وہ بطور اسماعیل کی بیوی رہ جاتی تو اس کا پورا گھر کمزور ہوجاتا۔ بیوی ، مرد کے بچوں کی ماں ہونے کے ناطے ، آنے والی نسلوں کے لیے اپنے کنبے کی بنیاد ہے ، اور اپنے مقصد کو بخوبی نبھانے کے لیے اسے اچھے مواد سے بنی ہوگی۔ اسماعیل (علیہ السلام) نے دوسری شادی کرنے کے فورا بعد اس کے والد ابراہیم (عالی سلام) دوبارہ تشریف لائے اور گھر میں بیوی کے سوا کوئی نہیں ملا۔ تاہم ، اس بار جب اس نے اس سے پوچھا کہ وہ کیسے کر رہے ہیں تو ، اس نے خوش دلی سے جواب دیا کہ وہ ترقی کر رہے ہیں اور اس نے ان کی تمام نعمتوں پر اللہ کا شکر ادا کیا۔ اس نے حضرت ابراہیم علیہ السلام کو گوشت اور پانی پیش کیا ، اور ان کے تمام گوشت اور پانی پر اللہ کا فضل مانگا۔

جب وہ چلا گیا تو اس نے اس سے کہا کہ وہ اپنے شوہر کو اپنا احترام دے اور اسے اپنے دروازے کی دہلیز رکھنے کو کہے۔جب اسماعیل علیہ السلام گھر واپس آئے تو انہوں نے پوچھا کہ آیا کوئی آیا ہے؟ اس نے اسے اچھے بوڑھے کے بارے میں اور اس کے مشورے کے بارے میں سب کچھ بتایا جو اس نے اپنے پیغام میں اسماعیل علیہ السلام کو دیا تھا۔ اس پیغام سے اسماعیل (عالی سلام) جانتے تھے کہ اس کے والد نے نئی بیوی کو منظور کرلیا تھا اور اسماعیل (علیہ السلام) کو مشورہ دیا تھا کہ وہ اسے اپنے پاس رکھیں۔ پھر کچھ وقت گزر گیا جب ابراہیم علیہ السلام نے اپنے بیٹے کو دیکھنے کی خواہش کی۔ اس نے اسماعیل (علیہ السلام) کو زم زم کے کنواں پر اپنے تیر تیز کرتے ہوئے پایا ، اور انہوں نے گرمجوشی سے باپ بیٹے کا استقبال کیا۔ اس بار اللہ نے حضرت ابراہیم (علیہ السلام) کو ایک حکم دیا تھا اور ابراہیم  کو اس کو پورا کرنے کے لئے اسماعیل علیہ السلام کی مدد کی ضرورت تھی۔

اسماعیل علیہ السلام فورا. مدد کرنے پر راضی ہوگئے ، اس سے پہلے کہ وہ جانتے بھی تھے کہ ان سے کیا مطلوب ہے۔ اللہ نے حضرت ابراہیم علیہ السلام کو حکم دیا تھا کہ وہ پہاڑی پر ایک مکان بنائے جہاں اسماعیل علیہ السلام بچ aے کی طرح اپنی ماں کے ساتھ رہ گئے تھے ، یہ جگہ اس کے آس پاس کی زمین سے اونچی تھی۔ اور اسی طرح ابراہیم علیہ السلام اور اسماعیل علیہ السلام نے کعبہ تعمیر کیا۔ اسماعیل علیہ السلام پتھر لائے اور ابراہیم علیہ السلام نے ان کو جگہ دی۔ جب دیواریں بہت اونچی ہوگئیں تو ، ابراہیم علیہ السلام ایک چٹان پر کھڑے ہوئے اور اسماعیل (عالی سلام) نے پتھروں کو اس کے حوالے کردیا۔ جب وہ کام کرتے رہے تو دہراتے رہے: “اے ہمارے رب! اس خدمت کو ہم سے قبول فرما ، کیونکہ تو ہی سننے والا ، جاننے والا ہے۔ (القرآن 2: 127)۔ کعبہ اسی طرح تعمیر ہوا۔ آپ صحیح البخاری چہارم: 583-584 اور قرآن مجید 2: 125-129 میں اسماعیل (علیھ سلام) اور ان کے والد کے بارے میں پڑھ سکتے ہیں۔Like Loading…

Add Comment

Click here to post a comment

درد میں سانجھی ساتھ نہیں

درد میں سانجھی ساتھ نہیں آنکھوں میں ویرانی تھی دل بھی میرا شانت نہیں اجلے دن میں نا کھیلی تھی گھور اندھیری رات میں بھی حصہ میں جس کے آتی تھی وہ شاہ میں گدا کہلاتی تھی آنسو پی کے جیتی تھی ذلت کا نشانہ بنتی تھی یا خاک میں زندہ رلتی تھی ہرس و ہوس کا سمبل تھی یا اینٹوں میں چن دی جاتی تھی چند ٹکوں میں بکتی تھی آہ میری بے مایہ تھی سوکھے لبوں پہ مچلتی تھی

威而鋼

以前服用威而鋼,但有效時間僅僅只有4小時,對於在常年在高原的我來說,時間有點太短,所以會考慮犀利士。

  • 犀利士(Cialis),學名他達拉非

犀利士購買

與其他五花八門的壯陽技巧相比,犀利士能在40分鐘內解決性功能勃起障礙問題,並藥效持續36小時。這效果只有犀利士能做到,因為醫療級手術複雜,不可逆,存在安全隱患;植入假體和壓力泵等,使用不便,且有病變的可能。