Home » تعلیم یافتہ نوجوان کی کہانی! –
اسلامیات

تعلیم یافتہ نوجوان کی کہانی! –

ایک نوجوان تھا جو کافی عرصہ تعلیم حاصل کرنے بیرون ملک گیا تھا۔ جب وہ لوٹا تو اس نے اپنے والدین سے کہا کہ وہ اسے کوئی دینی عالم یا کوئی ماہر ڈھونڈے جو اس کے 3 سوالوں کے جواب دے سکے۔ آخر کار ، اس کے والدین ایک مسلمان عالم کو تلاش کرنے میں کامیاب ہوگئے۔

نوجوان: تم کون ہو؟ کیا آپ میرے سوالوں کے جواب دے سکتے ہیں؟ اسکالر: میں اللہ (سبحانہ و تعالیٰ) کے بندوں اور انشاءاللہ (راضی اللہ علیہ) میں سے ہوں ، میں آپ کے سوالوں کے جوابات دے سکوں گا۔ نوجوان: کیا آپ واقعی یقین ہے؟ بہت سارے پروفیسرز اور ماہرین میرے سوالوں کا جواب نہیں دے سکے تھے۔ اسکالر: میں اپنی پوری کوشش کروں گا ، اللہ کی مدد سے (سبحانہ وتعالیٰ)۔ نوجوان: میرے 3 سوالات ہیں:. کیا خدا موجود ہے؟ اگر ایسا ہے تو ، مجھے اس کی شکل دکھائیں۔تقدیر کیا ہے؟اگر شیطان (شیطان) کو آگ سے پیدا کیا گیا ہے تو آخر اسے کیوں جہنم میں ڈال دیا جائے گا جو آگ سے پیدا کیا گیا تھا۔ اس سے یقینا اسے ہر گز تکلیف نہیں پہنچے گی کیوں کہ شیطان (شیطان) اور جہنم آگ سے پیدا کیے گئے ہیں۔ کیا خدا نے ابھی تک اس کے بارے میں نہیں سوچا؟ اچانک ، اسکالر نے اس نوجوان کے چہرے پر بہت سخت تھپڑ مارا ۔

نوجوان (درد کا احساس): آپ مجھ پر ناراض کیوں ہو؟ عالم: میں ناراض نہیں ہوں۔ تھپڑ آپ کے تین سوالوں کا میرا جواب ہے۔ نوجوان: مجھے واقعی سمجھ نہیں آرہی ہے۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔اسکالر: میں نے آپ کو تھپڑ مارنے کے بعد آپ کو کیسا لگتا ہے؟ نوجوان: بے شک ، میں نے درد محسوس کیا۔ اسکالر: تو کیا آپ کو یقین ہے کہ درد موجود ہے؟ نوجوان: ہاں۔ ۔۔۔۔۔۔اسکالر: مجھے دکھ درد کی شکل دکھاؤ! نوجوان: میں نہیں کر سکتا۔ اسکالر: یہ میرا پہلا جواب ہے۔ ہم سبھی خدا کے وجود کو اس کی شکل کو دیکھنے کے قابل محسوس کرتے ہیں۔۔ اسکالر۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ گذشتہ رات ، کیا آپ نے یہ خواب دیکھا تھا کہ آپ مجھے تھپڑ مار ڈالیں گے؟ نوجوان: نہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اسکالر: کیا آپ نے کبھی سوچا تھا کہ آج آپ کو مجھ سے تھپڑ رسید ہوگا؟ نوجوان: نہیں  عالم: وہ تکدیر (قسمت) ہے۔ عالم: میرا ہاتھ جو میں آپ کو تھپڑ مارتا تھا ، یہ کس چیز سے پیدا ہوا؟

نوجوان: یہ جلد سے پیدا ہوا ہے۔ اسکالر: آپ کے چہرے کا کیا حال ہے ، یہ کس چیز سے پیدا ہوا ہے؟جوان: جلد۔اسکالر: میں نے آپ کو تھپڑ مارنے کے بعد آپ کو کیسا لگتا ہے؟جوان: درد میں۔عالم: اگرچہ شیطان (شیطان) اور دوزخ کو بھی آگ سے پیدا کیا گیا ، اگر اللہ چاہے تو شیطان (شیطان) کے لئے جہنم بہت تکلیف دہ جگہ بن جائے گا۔

Add Comment

Click here to post a comment

درد میں سانجھی ساتھ نہیں

درد میں سانجھی ساتھ نہیں آنکھوں میں ویرانی تھی دل بھی میرا شانت نہیں اجلے دن میں نا کھیلی تھی گھور اندھیری رات میں بھی حصہ میں جس کے آتی تھی وہ شاہ میں گدا کہلاتی تھی آنسو پی کے جیتی تھی ذلت کا نشانہ بنتی تھی یا خاک میں زندہ رلتی تھی ہرس و ہوس کا سمبل تھی یا اینٹوں میں چن دی جاتی تھی چند ٹکوں میں بکتی تھی آہ میری بے مایہ تھی سوکھے لبوں پہ مچلتی تھی

威而鋼

以前服用威而鋼,但有效時間僅僅只有4小時,對於在常年在高原的我來說,時間有點太短,所以會考慮犀利士。

  • 犀利士(Cialis),學名他達拉非

犀利士購買

與其他五花八門的壯陽技巧相比,犀利士能在40分鐘內解決性功能勃起障礙問題,並藥效持續36小時。這效果只有犀利士能做到,因為醫療級手術複雜,不可逆,存在安全隱患;植入假體和壓力泵等,使用不便,且有病變的可能。