جب ایسے حالات ہوں تو اسوقت قنوت نازلہ کرنی چاہیے جو کہ سنت طریقہ ہے




*ﻗﻨﻮﺕ ﻧﺎﺯﻟﮧ* : ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺣﻀﻮﺭ ﺧﺸﻮﻉ ﻭﺧﻀﻮﻉ ﮐﻮ ’’ *ﻗﻨﻮﺕ* ‘‘ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ *ﻧﺎﺯﻟﮧ* ﮐﺎ ﻣﻌﻨﯽ ﻣﺼﯿﺒﺖ ﻣﯿﮟ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﮨﻮﻧﺎ ﮨﮯ ﻟﮩٰﺬﺍ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﺩﺛﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﭘﮭﻨﺴﮯ ﻭﻗﺖ ‘ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﻋﺠﺰ ﻭ ﺍﻧﮑﺴﺎﺭﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﺼﺎﺋﺐ ﺳﮯ ﻧﺠﺎﺕ ﭘﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺳﮯ ﺩﻋﺎﺋﯿﮟ ﻣﺎﻧﮕﻨﺎ ’’ *ﻗﻨﻮﺕ ﻧﺎﺯﻟﮧ* ‘‘ ﮐﮩﻼﺗﺎ ﮨﮯ – ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﻣﺼﺎﺋﺐ ﻭﺁﻻﻡ ﮐﺌﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻣﺜﻼً ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﮐﺴﯽ ﺧﻄﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﭘﺮ ﮐﻔﺎﺭ ﻭﻣﺸﺮﮐﯿﻦ ﯾﺎ ﯾﮩﻮﺩ ﻭ ﻧﺼﺎﺭﯼٰ ﻇﻠﻢ ﺳﺘﻢ ﮐﮯ ﭘﮩﺎﮌ ﺗﻮﮌ ﺭﮨﮯ ﮨﻮﮞ ‘ ﺩﻥ ﺭﺍﺕ ﺍﻥ ﮐﻮ ﭘﺮﯾﺸﺎﻧﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺒﺘﻼ ﮐﺌﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﻮﮞ ‘ ﺍﻥ ﮐﻮ ﻗﯿﺪ ﻭﺑﻨﺪ ﮐﯽ ﺻﻌﻮﺑﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺒﺘﻼ ﮐﺌﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﮐﻤﺰﻭﺭ ﻭﻻﻏﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻇﻠﻢ ﻭﺳﺘﻢ ﮐﺎ ﺗﺨﺘﮧ ﻣﺸﻖ ﺑﻨﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﻮﮞﯿﺎ ﮐﺴﯽ ﻋﻼﻗﮯ ﻣﯿﮟ ﻗﺤﻂ ﺳﺎﻟﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﺪ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﮯ ﺍﯾﺎﻡ ﮨﻮﮞ ﯾﺎ ﻭﺑﺎﺋﻮﮞ ‘ ﺯﻟﺰﻟﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻃﻮﻓﺎﻧﻮﮞ ﮐﯽ ﺯﺩ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﻋﻼﻗﮧ ﺁ ﭼﮑﺎ ﮨﻮ ﺗﻮ ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺎﻻﺕ ﻣﯿﮟ ﻗﻨﻮﺕ ﻧﺎﺯﻟﮧ ﮐﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ –
ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠّﮧ ﻋﻨﮩﻢ ﺗﺎﺑﻌﯿﻦ ﻋﻈﺎﻡ ‘ ﻓﻘﮩﺎﺀ ﻣﺤﺪﺛﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺳﻠﻒ ﺻﺎﻟﺤﯿﻦ ﺭﺣﻤﮩﻢ ﺍﻟﻠّٰﮧ ﺍﺟﻤﻌﯿﻦ ﮐﺎ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ – ﻋﺎﺋﺸﮧ ﺻﺪﯾﻘﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠّٰﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﻣﯿﮟ ﻗﻨﻮﺕ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﻮﮞ ﺗﺎ ﮐﮧ ﺗﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭ ﮐﻮ ﭘﮑﺎﺭﻭ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺿﺮﻭﺭﯾﺎﺕ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﺮﻭ -‘‘ ‏( ﻣﺠﻤﻊ ﺍﻟﺰﻭﺍﺋﺪ ۲ / ۱۳۸ ‏)
ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ
ﮐَﺎﻥَ ﻻَ ﯾَﻘْﻨُﺖُ ﻓِﯿْﮭَﺎ ﺍِﻻّ ﺍِﺫَﺍ ﺩَﻋَﺎ ﻟِﻘَﻮْﻡٍ ﺍَﻭْ ﺩَﻋَﺎ ﻋَﻠَﯽ ﻗَﻮْﻡٍ۔
ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﻗﻨﻮﺕ ﮐﺮﺗﮯ ﺟﺐ ﮐﺴﯽ ﻗﻮﻡ ﮐﮯ ﺣﻖ ﻣﯿﮟ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﻮﺗﯽ ﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﻗﻮﻡ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﺑﺪ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﻮﺗﯽ – ‏( ﺻﺤﯿﺢ ﺍﺑﻦ ﺧﺰﯾﻤﮧ – ﺑﺎﺏ ﺍﻟﻘﻨﻮﺕ ‏)
ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﷺ ﻧﮯ ﻣﺼﯿﺒﺖ ‘ ﭘﺮﯾﺸﺎﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﺭﻧﺞ ﻭ ﻏﻢ ﮐﮯ ﭘﯿﺶ ﻧﻈﺮ ﮐﺒﮭﯽ ﭘﺎﻧﭽﻮﮞ ﻧﻤﺎﺯﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﻗﻨﻮﺕ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﺒﮭﯽ ﺑﻌﺾ ﻧﻤﺎﺯﻭﮞ ﻣﯿﮟ – ﺍﺑﻮ ﮨﺮﯾﺮﮦؓ ﺳﮯ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﮐﮯ ﻭﺻﺎﻝ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﮐﺮﺍﻡ ﺍﻭﺭ ﺗﺎﺑﻌﯿﻦ ﺳﮯ ﮐﮩﺘﮯ :
ﻭَﺍﻟﻠّﮧِ ﻟَﺎَﻗْﺮِﺑَﻦَّ ﺑِﮑُﻢْ ﺻَﻠٰﻮۃَ ﺭَﺳُﻮْﻝِ ﺍﻟﻠّﮧِ ﺻَﻠّﯽ ﺍﻟﻠّﮧُ ﻋَﻠَﯿْﮧِ ﻭَﺳَﻠّﻢَ ‘ ﻓَﮑَﺎﻥَ ﺍَﺑُﻮْﮬُﺮَﯾْﺮَۃَ ﯾَﻘْﻨُﺖُ ﻓِﯽ ﺍﻟﻈُّﮩْﺮِ ﻭَﺍﻟْﻌِﺸَﺂﺉِ ﺍﻟْﺂﺧِﺮَۃِ ﻭَﺻَﻠﻮٰۃِ ﺍﻟﺼُّﺒْﺢِ ﻭَﯾَﺪْﻋُﻮْ ﻟِﻠْﻤُﻮْﻣِﻨِﯿْﻦَ ﻭَ ﯾَﻠْﻌَﻦُ ﺍﻟْﮑُﻔَّﺎﺭَ .
ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ! ﻣﯿﮟ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﻧﺴﺒﺖ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻗﺮﯾﺐ ﮨﻮﮞ ‘ ﭘﮭﺮ ﺍﺑﻮ ﮨﺮﯾﺮﮦ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻇﮩﺮ ‘ ﻋﺸﺎﺀ ﺍﻭﺭ ﻓﺠﺮ ﮐﯽ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﻗﻨﻮﺕ ﮐﺮﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﻣﻨﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺩﻋﺎﺀ ﺧﯿﺮ ﺍﻭﺭ ﮐﺎﻓﺮﻭﮞ ﭘﺮ ﻟﻌﻨﺖ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ –
‏( ﻣﺴﻠﻢ ۱/ ۲۳۷ ‏)
ﺑﺮﺍﺀ ﺑﻦ ﻋﺎﺯﺏ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ

اپنا تبصرہ بھیجیں