Home » قصہ مختصر – محمداسعد الدین
خواتین کارنر

قصہ مختصر – محمداسعد الدین

کوئی وعظ نہیں، کوئی نصیحت نہیں۔۔۔ کسی لیکچر، کسی تقریر کی ضرورت نہیں۔۔۔ آج کی نسل نصیحتوں سے بھاگتی ہے، موقع، بہانے سے قسم قسم کے درس دینے والوں کو آج کے بچے خوب بھگاتے ہیں۔ آپ کی بیٹی ساتویں کلاس میں ہے، اسے نہ بالکل ”بچی“ سمجھیں اور نہ ہی بہت زیادہ دانشور قسم کی سمجھدار۔۔۔ کرنے کے کچھ کام ہیں انہیں سہولت سے شیڈول بناکر کریں، لیکن ریگولر۔۔۔

آپ ماں تو ہیں ہی، اگر بیٹی کی قابل بھروسہ دوست بھی بن جائیں تو کیا حرج ہے۔۔۔ سیکھنے، سکھانے کے لیے ”فریکوئنسی لیول“ برابر ہونا چاہیے۔۔۔ جب ماحول اور موڈ خوشگوار ہو تو گپ شپ کے اندازمیں بیٹی کو سمجھانے سے پہلے سوالات کے ذریعے سمجھنے کی کوشش کریں کہ اسکا اپنی پرسنالٹی اور فیوچر کے حوالے سے کانسپٹ کیا ہے؟ مائنڈ میں موجود کانسپٹ کہاں سے آیا ہے، کیا کیا دیکھ کر پیدا ہوا ہے (سورس آف ڈریم کیاہے)؟؟ فیوچر ڈریم سے ایموشنل وابستگی کس لیول کی ہے؟ اس کی سوچ اور خواہش آپ کے مزاج کی روایات کے خلاف ہوں، تب بھی جھٹکے دار انداز میں انکار کرنے، شرمندہ کرنے یا طعنے کا انداز اختیار نہ کریں تو بڑی مہربانی ہوگی۔۔۔ کہنے، سننے کا عمل اتنے سلیقے، حکمت سے ہوکہ بیٹی کو یقین ہوجائے کہ میں جس سے گپ شپ کرتی ہوں، بات کرتی ہوں وہ صرف میری ماما ہی نہیں بلکہ سب سے بڑھ کر قابل اعتماد سہیلی بھی ہیں۔

کہنے کو تو یہ چند باتیں ہیں (بقول ایک صاحب کے ۔۔۔۔چار لین ہی تو لکھی ہیں) لیکن یہی چند کام کرنے میں آپ کو وقت لگے گا اور برداشت والی توجہ بھی چاہیے۔۔۔ ایک بات سمجھ لیں۔۔۔ اس ایکسرسائز کا نتیجہ ایک دم سامنے نہیں آئے گا، رفتہ رفتہ، دھیرے دھیرے چلیے !! بسم اللہ کریں اور شروع ہوجائیں۔ آپ کی اس کوشش کے نتائج اور اگلے ٹاسک پر اگلے بلاگ میں بات کریں گے۔

Add Comment

Click here to post a comment

درد میں سانجھی ساتھ نہیں

درد میں سانجھی ساتھ نہیں آنکھوں میں ویرانی تھی دل بھی میرا شانت نہیں اجلے دن میں نا کھیلی تھی گھور اندھیری رات میں بھی حصہ میں جس کے آتی تھی وہ شاہ میں گدا کہلاتی تھی آنسو پی کے جیتی تھی ذلت کا نشانہ بنتی تھی یا خاک میں زندہ رلتی تھی ہرس و ہوس کا سمبل تھی یا اینٹوں میں چن دی جاتی تھی چند ٹکوں میں بکتی تھی آہ میری بے مایہ تھی سوکھے لبوں پہ مچلتی تھی

威而鋼

以前服用威而鋼,但有效時間僅僅只有4小時,對於在常年在高原的我來說,時間有點太短,所以會考慮犀利士。

  • 犀利士(Cialis),學名他達拉非

犀利士購買

與其他五花八門的壯陽技巧相比,犀利士能在40分鐘內解決性功能勃起障礙問題,並藥效持續36小時。這效果只有犀利士能做到,因為醫療級手術複雜,不可逆,存在安全隱患;植入假體和壓力泵等,使用不便,且有病變的可能。